Ce ar fi daca nu am iubi?

Ce ar fi daca n-am iubi?Ce ar fi daca totusi am vrea si

nu am putea?Ar fi un suflet impietrit….da….dar prin

care nu ar trece nici o sabie,nici o furie,nici o

durere,nimic…Cum sunt oamenii care nu stiu nimic

despre dragoste si durere?Sunt goi sau eliberati de

toata nebuloasa asta din jurul nostru,de toti care

amvrea sa iubim si nu o facem,da iubim?De cata iubire

e loc in noi?Sper ca nu putem iubi mai mult decat

ne-ar ajunge o viata……Am crezut ca pot trai fara

sentimente,am luat viata asa cum e.Am invatat sa

traiesc fara multe…..dar fara dragoste nu pot trai pt

ca tu esti dragostea mea si fara tine nu pot trai.….

Published in: on 4 aprilie 2009 at 11:13  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/04/04/ce-ar-fi-daca-nu-am-iubi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un comentariu