Cele bune sa se adune,cele rele sa se spele!

In cele ce urmeaza voi dedica o piesa preferata mie tuturor sarbatoritilor de astazi si nu numai … urmeaza Directia5-in nici un caz piesa lansata de pe albumul „Aniversare”care va fi lansat pe piata oficial pe 25 ianuarie. Smile tommorow will be better!  La multi ani fericiti!

Published in: on 7 Ianuarie 2009 at 09:45  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/01/07/cele-bune-sa-se-adunecele-rele-sa-se-spele/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Lasa-ma te rog sa-ti colorez sufletul cu aceste randuri…

    Lasa-ma te rog sa iti arat ca prietenia noastra nu e formata doar din niste ganduri!…

    Ceea ce spun nu sunt doar vorbe aruncate-n vant,…

    Lasa-ma te rog sa te port cu mine in suflet si in gand!

    As vrea sa intelegi ca as putea fi

    La fel de buna ca roua diminetii

    Care iti face ochiii tot mai stralucitori

    Si ma indeamna sa ii privesc iar pana-n zori!

    Tu pentru mine esti ca universul…

    Care imi canta peste lume duios versul…

    In care eu ar trebui sa iti zambesc…

    Si sa-ti promit ca intr-o zi tot voi reusi sa te uimesc!

    De ce as face acest lucru?!

    Poate pentru ca nu as vrea sa imi inchizi iar drumul…

    Spre sufletul tau … in abis…

    O sa-ti soptesc tot mai departe-n vis!

    In acea pata mare de negru, care se vede…

    As vrea sa fiu stropul de culoare

    As vrea sa iti aduc toata bucuria care imi sare in cale…

    As vrea sa-ntind mana … sa imi ajunga pana-n zare

    Sa iti ating sufletul , sa iti arat cat e de mare!

    As vrea … un loc acolo sa imi dai si mie…

    Sa-ti dovedesc ce mult as vrea sa fie…

    Si pentru mine … tu, acea sclipire vie…

    De pe cerul deasupra-ti tot mai intunecat?!

    As vrea sa intelegi ca m-am schimbat!…

    In urma trecutul as vrea sa-l fi lasat…

    As vrea sa-ti dau din sufletul meu fericirea…

    Sa intelegi ca ceea ce face nemurirea…

    Este chiar zambetul ce iti aduce doar iubirea!

    As vrea in sufletul tau mii de ani sa tot privesc

    Acel ceva … ce te aduce dintr-un taram ceresc…

    Tu esti … divinitatea mea … si tot in vis am sa-ti soptesc…

    Pentru ca esti prietena mea … as vrea sa-ti multumesc!

    LA MULTI ANI, IONELE !!!! SA FI IUBIT SI RESPECTAT!!! TE PUPA MIRA!!


Lasă un răspuns

