This is me Ionut Pomarleanu(BSB1)

Pentru acei sau acele persoane care nu ma cunosc inca deajuns voi scrie cate ceva despre mine, despre viata mea,despre ce imi place,despre ce nu imi place si asa mai departe.

1.Ma cheama Ionut,nume dat de mamica mea.

2.Ar fi trebuit sa ma cheme Daniel  la ideea venita din partea bunicului meu si al tatului meu,dar nu a vrut mama.

3. Sunt nascut pe 8 martie…da de ziua femeii.

4. Am o sora mai mare cu 10 ani fata de mine.

5.De pe 18 noiembrie am devenit unchi.

6.Vorbesc limba engleza.

7.Inteleg si vorbesc un pic limba franceza.

8.Sunt sensibil.

9.Sunt visator.

10.Sunt realist.

11.Sunt romantic.

12.Sunt dragastos.

13.Sunt un dulce.

14.Imi pasa si ma gandesc mai mult la cei dragi mie decat la mine,stiu ca e rau cateodata dar asta e thats me.

15.Sunt nascut in zodia Pesti.

16.Sunt pasional.

17.Sunt timid.

18.Sunt uneori nesigur pe mine si cateodata chiar si pe cei din jurul meu.

19.Sunt o fire deschisa.

20.Sunt vorbaret uneori.

21.Sunt comunicativ la fel uneori depinde cu ce persoana am onoarea sa vorbesc.

22.Sunt pe cale sa devin workholic:))).

23.Pun suflet in tot ce fac.

24.Sunt sufletist.

25.Sunt gelos.

26.Sunt invidios.

27.Sunt al dreacului de rau cateodata.

28.Ma supar repede,dar imi rece la fel de repede.

29.Sunt intelegator.

30.Sunt rabdator.

31.Sunt punctual.

32.Imi place sa calatoresc.

33.Imi place sa fac fotografii.

34.Imi place ce e frumos.

35.Imi plac florile.

36.Imi plac filmele.

37.Imi place muzica.

38.Imi plac plimabarile in natura.

39.Imi place muntele.

40.Imi place un pic si marea.

41.Am fost si raman fan Backstreet Boys.

42.Imi place cum canta Linkin Park ,Him,Green Day si  Directia 5.

43.Imi place Eros Rammazoti,Bryan Adams,Puff Dady,Duffy,Sting si lista poate continua.

44.Pot sa fac mai multe lucruri in acelasi timp.

45.Detest trezitul de dimineata sau sa ma trezeasca cineva mai devreme decat ora mea de trezire.

46.Imi doresc propria mea casa in care sa ma manifest cum vreau eu.

47.Sunt constient ca mai  am foarte multe de invatat de la viata.

48.Imi place sa inavat din greselile facute si sa incerc sa fac exact ceea ce este bine pentru toata lumea…daca nu reusesc in toatalitate macar am incercat.

49.Sunt fidel si sincer cu cei din jurul meu.

50.Incerc sa devin mai independent.

51.Prefer Pepsi in loc de Coca-cola

52.Prefer ciocolata in locul vaniliei.

53.Sunt mamos.

54.Am fost alintat.

55.Imi place sa ma alint si sa fiu alintat.

56.Imi doresc sa fiu iubit si sa iubesc.

57.Am plans de cateva ori la unele filme de dragoste.

58.Cateodata plang pentru a ma descarca de nervi sau de ce am pe suflet.

59.Ii place sa fac cadouri si sa ofer lucruri in general.

60.Imi place sa ajut pe cineva atunci cand are nevoie de ceva anume,un sfat, o vorba buna,o imbratisare.

61.Imi plac oamenii asa cum sunt ei cu calitati si defecte si nu incerc sa-i schimb cu nimic.

62.Invat sa fiu sincer cu mine insami.

63.Imi place berea si vinul rosu.

64.Nu imi place taria.

65.Imi plac dulciurile.

66.Sunt Stelist pana la moarte.

67.Cred ca o sa distrugem planeta asta daca nu a sa ne oprim din consum si risipa.

68.As vrea sa am mai mult timp liber …pentru mine.

69.As vrea sa citesc mai mult.

70.Sufar de lipsa de timp.

71.Am 2 pisici..Tzusca de 3 anisori si Vasile Smenarul de un anisor si 3 luni.

72.Imi place cateodata sa simt adrenalina.

73.Imi place cateodata sa conduc cu viteza.

74.Am luat o amenda odata pentru mers cu tranvaiul fara bilet.

75.Am luat inca o data amenda ca am mers cu trenul fara bilet ..sa imi fie rusinika.

76.M-a prins radarul cu 2 km in plus la iesirea din oras la mine..adica avea-am 62 km la ora si limita era de 60km.

77.Am primit un advertisment si 2 puncte penalizare de la un agent de politie pentru depasirea vitezei legale:))

78.Am pierdut 2telefoane si un portofel plinut cu tot ce aveam mai pretios in el.

79.Am fost inselat pe fata.

80.Am fost pacalit de n ori.

81.Am suferit din dragoste.

82.Am fost pe cale de moarte de 2 ori.

83.Am inghitit banana de la televizor cand eram mic

84.Am cazut de scari tot cand eram mic si m-am ales cu niste zgarieturi urate si mi-am si pierdut si memoria pe moment.

85.Mi se parea foarte interesanta masina de cusut a mamei mele si mai aveam ocazia sa ma joc la ea…a cazut peste mine de 2 orim a doua oara mi-a cazut in cap.

86.Am terminat Psihologia.

87.Sunt un pic dus cu pluta un pic.

88.Mi-a placut poeziile lui Mihai Eminesc si Tudor Argezi.

89.As face orice lucru posibil si neposibil pentru persoana draga mie.

90.Nu traiesc din trecut,prezentul conteaza pentru mine cel mai mult.Ce a fost bine sau rau odata vor ramane simple aminti,iar ce va urma in continuare numai Dmnezeu stie .

91.Imi place sa fiu deschis.

92.Imi place sa imi exprim sentimentele.

93.Sunt o fire blanda.

94.Sunt o fire calma si cu-minte(cuminte)

95.Sunt pasional.

96.Sunt tandru.

97.Prefer sa am putini prieteni dar buni decat o gramada de adunatura de losseri care nu stiu ce vor de la viata si de la persoana lor.

98.Nu fac glume si nici nu prea agreez unele glume de prost gust.

99.Imi place Jim Carrey si Meg Ryan.

100.Cred ca exista un Dumnezeu pentru toti si la fiecare va exact ceea ce merita.

Sa zicem cam am terminat,dar asta e doar inceputul,sunt ca o comoara care deabea asteapta sa fie descoperita..sunt plin de mister.Ce bine a fost….e cel mai bine atunci cand iti deschizi sufletul si vorbesti liber despre persoana ta…sincer mi-a placut…i fell good right now

Published in: on 21 Decembrie 2008 at 22:04  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2008/12/21/this-is-me-ionut-pomarleanubsb1/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Esti o persoana deosebita…asa sa ramai…sa nu te schimbi niciodata pentru nimeni si nimic in lumea asta!!!

  2. Interesant ce am citit! Iti doresc sa ti se ideplinesca toate dorintele si aspiratiile tale si sa nu privesti in urma asa cum ai mai spus si tu! Mult succes in viitor deci si sa ne auzim de bine!

  3. Caracteristica numarul 27 e avertisment sa ne pazim, sa avem grija cum ni te adresam😛 Hai mai ca glumesc, stiu ce fiinta buna esti si chiar nu trebuie sa lasi nimic si pe nimeni sa te schimbe! Isi mai este omul si din fire cateodata…
    Uite asa am aflat si eu cateva lucruri in plus despre tine🙂 Chiar dragutza si putin funny in unele puncte lista ta🙂 Keep it real!

  4. Imi place sv tau,ca si persoana te consider un om deosebit ,asta pt ca suntem poate in multe asemanatori cu toate ca sunt femeie .
    De curand am gasit blogul tau ,de fapt intamplator imi place tot ce scrii chiar daca uneori ma intristeaza si mai rau .

  5. ai pus pe aceste randuri persoana ta exact cum o stiu si eu..
    sincer, sensibil, cald, deschis in toate, dragastos, si foarte romantic,
    felicitari , iti doresc sa ai parte in viata de tot ce iti doresti tu si inimioara ta maree :*:*


Lasă un răspuns

