Prietenie vs Fericire

Atat de anonime sunt pentru noi prietenia si fericirea, atit de nefericiti ne putem numi cind ne mintim de fiecare data cind ne simtim fericiti…irelevanta prietenia…???
Fericire este un lucru sau zece?
Prietenia este loiala fara a astepta ceva in schimb sau parsiva?
Suntem prieteni prietenilor sau suntem tradatori?
Ii facem fericiti, sau ne fac fericiti?
Intreaga viata cu toate motivele pentru care o traim este un fel de basm cu feti frumosi ce incearca sa ia apa vie dintre cei doi munti care se bat cap in cap… argumentele pro si contra ale existentei…
cu tot ceea ce inseamna fericire, iubire, prietenie, ura,lacrimi si singuratate…
Avem principii, avem morala, avem legi din care nu alegem decit ceea ce ne este convenabil si ceea ce ne face (relativ) fericiti…pentru ca apoi sa ne descotorosim de acel lucru pentru ceva nou…
suntem atit de naivi si de depasiti de toate aceste principii dupa care ar trebui sa ne conducem ca am devenit snobi…dar ceconteaza cind ne purtam cu mindrie si eleganta snobismul…
Ce mai conteaza ce am facut „eu ” cind vad gresala mea facuta de altul si o privesc cu dezgust dupa care o dezvolt cu dezaprobare de parca nici macar nu as fi muscat si „eu „din fructul oprit…dar suntem atit de mirsavi sa ne ascundem dupa altii si sa ne dam fericiti si vai cit de buni prieteni suntem, cum ne lamentam cu sufletul plin de bucurie ca nu mai are timp nimeni sa ma prinda pe „mine” in viltoarea discutiilor de decapitare…
Poate vorbele mele sunt un pic fara sens dar cine stie ce inseamna nu va ramine nepasator…
Ce nu ma poate multumi pe mine este acest esec al tuturor legilor si paralegilor universale ale omenirii legi care dau dezlegare si legare la toate cite sunt si toate care sunt si nu se vad…
Dar cine are oare dreptul sa imi spuna mie cum sa traiesc?Cine are oare dreptul sa imi spuna mie ce este si ce nu permis? Cine are dreptul sa ma invete pe mine ce este iubirea daca apoi mi-o ia ca sa imi lase gustul amar al lacrimilor si durerilor?…Cine dracu are dreptul sa creada ca daca are niste „principii” sau „legi ale firii” inceteaza haosul? Haosul care este deja, creat de principii de prietenie si fericire din care nu fac altceva decit sa aduca suferinta..
.

Published in: on 18 Decembrie 2008 at 21:03  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2008/12/18/prietenie-vs-fericire/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

