Gigi Becali: „Lăcătuş este noul antrenor al Stelei, i-am spus deja”

„Viitorul apropiat al Stelei va fi legat de Marius Lăcătuş. De fapt, este deja Marius Lăcătuş! I-am spus impresarului să discute cu Dorinel, să nu mai vină din Germania şi să ne despărţim pe cale amiabilă. A fost o greşeală că l-am dat pe Lăcătuş afară. L-am anunţat deja pe Marius că vine înapoi la Steaua!”, a spus Becali.

”M-am gîndit, m-am consultat cu prietenii mei şi am ajuns la concluzia că Steaua juca mai bine cu Lăcătuş. Am spus că am greşit cînd i-am acceptat demisia. Dacă mai insistam, Lăcătuş era şi acum la Steaua. Jucam un fotbal mai frumos cu Lăcătuş”

lacatus2

Published in: on 16 Decembrie 2008 at 19:30  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2008/12/16/gigi-becali-lacatus-este-noul-antrenor-al-stelei-i-am-spus-deja/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

